06
Oct
Lejohet që edhe gratë të prezantojnë në xhami për namazin e teravive, nëse sigurohen që nuk do të ketë fitne nga to, apo ndaj tyre. I Dërguari i Allahut ﷺ ka thënë:
“Mos i pengoni robëreshat e Allahut prej xhamive të Allahut.”
Dhe në këtë formë vepronin edhe selefët e mirë, Allahu qoftë i kënaqur me ta. Mirëpo është obligim për gratë që të vijnë në xhami me mbulesë të plotë sheriatike, jo të zbukuruara, e as të parfumosura dhe nuk iu lejohet ta ngrisin zërin e as t'i shfaqin stolitë e tyre. Ka thënë Allahu i Lartësuar:
وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا
Të mos i zbulojnë stolitë e tyre, përveç atyre që janë të dukshme! [ En-Nur : 31 ]
Kuptimi i fjalës ( ظهر - atyre që janë të dukshme), është për qëllim xhilbabi dhe abaja, e të ngjashmet me to, pra ato janë të dukshme, e nuk mund t'i fshehin!
I Dërguari i Allahut ﷺ meqenëse urdhëroi që edhe gratë të dalin për namaz në ditën e Bajramit, i tha Umu Atije, radijAllahu anha:
"O i Dërguari i Allahut! Ka prej nesh që nuk ka një xhilbab?" I Dërguari ﷺ i tha: "Atëherë le t'ia japë motra e vet një xhilbab të saj." (Buhariu dhe Muslimi)
Është sunet për gratë që të qëndrojnë mbrapa burrave, sa më larg tyre, pra të jenë në safat e fundit. I Dërguari i Allahut ﷺ ka thënë:
"Safat më të mirë të burrave janë safat e parë, ndërsa safat me të këqinj për ta janë safat e fundit. Kurse safat më të mirë të grave janë safat e fundit, ndërsa me të këqinj për to janë safat e parë." (Muslimi)
Dhe po ashtu duhet që gratë të dalin nga xhamia menjëherë sapo imami të japë selam, e të mos vonohet përveçse me arsye. Është transmetuar që Ummu Selemeh, radijAllahu anha, ka thënë:
"Kur i Dërguari ﷺ ka dhënë selam, menjëherë janë ngritur gratë (që të dalin nga xhamia), kurse ai ﷺ ka qëndruar në vendin e tij për pak kohë."
Umu Selemeh, radijAllahu anha, thotë: "Mendoj, e Allahu e di më së miri, se ai ka vepruar kështu në mënyrë që të dalin gratë (nga xhamia) para se të ngritën burrat." (Buhariu)
🖇 Shejh Salih el-Uthejmin
📖 Mexhalis Shehri Ramadan
📌 Përktheu: Eralb Havolli